diumenge, 15 de febrer del 2009

Delinqüent! Falsa! Tilonorrinca!



Dijous passat va haver un plenari en les Corts on vaig poder interpel·lar el President Camps. El dia anterior, el President no va assistir a les Corts (cosa habitual en ell) perquè estava en Madrid fent costat al seu cap en la terra, Mariano Rajoy. El President Camps s'estima més estar al costat del seu líder (l'inici d'un cadàver polític) que en la seu de la sobirania popular valenciana. Igual és perquè no li agraden els aires que bufen estos dies i vol vore com va la barba de Rajoy, per si ha de posar la seua a remulla.
Camps està nervioset. El Consell està nervioset. El PP està nervioset. Els grans esdeveniments, els esdeveniments especials, el mercat taronja, els acabaran passant la factura. Només així s'explica que després de la meua intervenció en les Corts de dijous passat, mentre tornava a l'escó, diversos Consellers m'insultaren. Font de Mora em digué: "delinqüent!". Cotino (precisament Cotino, quina ironia!), m'increpà anomenant-me: "falsa!". D'altres Consellers també tingueren el bon gust de dirigir-me algun improperi que no vaig sentir. Igual, si els falta repertori o imaginació, em van obsequiar amb epítets com els del xiquet de "La llengua de les papallones" que, quan els feixistes d'enduen el seu mestre per afusellar-lo, davant la impotència que sent perquè la mare l'obliga també a insultar-lo per evitar que la sospita també recaiga sobre la família del xiquet, només se li acudeix dir-li: "Graipau!, Tilonorrinc!, Iris!"
Si lladren és perquè anem per bon camí