dimecres, 16 de maig del 2007

Alba ja gateja!


Hola!

Hui el meu germà m'ha comunicat que Alba ja gateja. Ahir no sabia. Hui ha començat a gatejar per la catifa de casa. Què vos vaig a contar de l'emoció, sobre tot estos dies que no és fàcil vore a la gent que més estimem. I sé que és una cosa de les xicotetes, però que com en la cançò de Serrat ens fan plorar quan ningú no ens veu. Alba ha donat un gran pas cap a la seua autonomia. Ja no necessita que la porten per a desplaçar-se. Des de hui estes seran les passes que donarà. Cada vegada més autonòma. Cada vegada més ella. Desenvolupant la seua personalitat. Aquestes xicotetes coses ens fan sentir felicitat als sers humans. D'aquestes xicotetes coses m'agrada parlar a la gent estos dies. L'escala humana també és la que volem per a la política. Tornar a allò xicotet, que és en el fons allò essencial.

Que Alba puga creixer en un món de respecte i solidaritat, que puga elegir en la vida amb coneixement i llibertat, que estime com i a qui vullga, que senta estima pel gènere humà i orgullosa de ser qui és, que tinga les oportunitats en la vida que li permeta desenvolupar-se com ella decidesca... no sé, supose que eixe és l'objectiu que jo vull treballar des de la política per a tots els xiquets i xiquetes que com Alba hui han començat a gatejar.