dimarts, 20 de febrer del 2007

Setmana fallera


En la vida de ser candidata a candidata a Diputada toca fer moltes, moltes coses. Totes es fan a gust, com no pot ser d'una altra manera, ja que he triat voluntàriament aquest camí i ben orgullosa n'estic. Però hi ha coses que no són treball ni obligació per a mi, perquè formen part de la meua vida quotidiana. Una d'elles són els soparots fallers. I no son obligació per a mi perquè sòc fallera des de fa molts anys. La falla a la qual pertany és la del meu antic barri: Àngel de l'Alcàsser-Josep Maestre (la falla "El Cid"). Una falla de barri perifèric formada per treballadores i treballadors que composen xarxes socials d'integració i solidaritat. Una falla que l'any passat va complir 50 anys. Una falla de bona gent amb qui estic molt a gust.
Aquesta setmana també em toca fer vida fallera però diferent a l'habitual. Tinc vida social de candidata. Dimarts a la nit tinc un sopar a la Falla del Pilar i dissabte un altre de l'Agrupació de Falles del Barri del Carme. Són sopars que tots els anys s'organitzen i als quals conviden als partits polítics que estan representats en la Junta Municipal de Districte de Ciutat Vella. Ciutat Vella és el meu barri, on visc i on patisc. Un altre dia parlaré del cor trencat de la meua ciutat. El cas és que aquesta setmana representaré el meu partit, Esquerra Unida del País Valencià, en un acte social faller on em sentiré ben a gustet.